Bloggdesign mot benskydd? Helt nya

Det här med att designa bloggen är en hel vetenskap! Och det går mig verkligen på nerverna att inte vara duktig på någonting jag tar mig an.. Så jag vänder mig nu till er!
Finns det någon vänlig själ som är duktig på detta och har lust att göra en blogg design till mig??
Har ett par bruna benskydd i strl M,  som fortfarande är helt oanvända. Skulle sälja dom för jag gillar inte brunt på Musse. Men sen kom jag på att jag kan muta någon att fixa min blogg mot dom istället.. ;)
Jag gillar verkligen designen jag har nu.. Men det är en gratis design som andra har. Vill ha den lite mer exklusiv än så.
Vill att den går i samma färger och liknar den jag har nu i menyer och sånt..
Maila mig på [email protected] om du är intresserad!





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!