Böckmann

Precis som igår säger jag.. Phu. Skönt att vara hemma!
Har haft en händelse rik dag idag.
Det började med att vi skulle hämta hö, så mamma ringde till grannen för att låna hennes trailer.
Det gick bra. Hon berättade att hon skulle sälja den och vi började spåna i hur det skulle vara att ha en egen trailer på gården.. Hur enkelt det skulle vara att last träna hästarna.. Hur enkelt det skulle vara att hämta spån.. Hur enkelt det skulle vara att kunna köra bort alla plankor och skit som ska kastas efter renoveringen.. Hur enkelt allt skulle vara om vi bara hade en egen trailer och inte behöver låna och hyra hela tiden.
Ja, vad ska jag säga. Men min mamma och jag måste nog vara några av världens största impulsiva människor.. För en timma senare hade vi köpt en. Två timmar senare var vi iväg för att hämta hem den. Och fyra timmar senare stod den på gården. Och fem timmar senare last tränade vi Kheezo!
Ekipaget :)


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Ah, vilken underbar trailer! Grattis! (men för snygg att köra skräp i va? Ni får slå till och köpa en släpkärra med ;)



Hälsn

Sanna, Anettes kompis

2012-04-19 | 01:49:08




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!