En världs berömd ryttare

Ytterligare en dag med dåligt väder. Men idag regnar det! Så dagen har spenderats med renoveringen. Har lagt golv i timmar nu. Men snyggt blir det!
Usch vad jag längtar tills sommaren kommer. Längtar efter att kunna sticka ut och rida på Musse, jag hoppas paddocken är klar tills dess också. Ska bli roligt att blogga om ridning igen.. Det blir liksom lite enklare och roligare att uppdatera här, även om jag kanske inte är urusel på det nu. Men räkna med en bättre och roligare blogg i sommar!
Hittade en text ur min gamla blogg jag tänkte dela med mig av.
En av världens absolut bästa ryttare och en mycket vis man, sa en gång: "Skillnaden mellan hur jag rider och många andra är att jag aldrig försöker ändra på hästen jag rider.
Hästar kan man inte ändra på, då blir det fel. Man får aldrig se hästen i sitt esse.
Dom föds ju allihopa med sina personligheter, talanger och känslor.
Så istället för att ändra på hästen, så ändrar jag på mig själv.
Jag som ryttare kan ändra mig hur enkelt som helst eftersom det är någonting jag lärt mig och jag förstår bakgrunden till allt jag gör.
Hästen föds precis som den är, som den alltid kommer vara. Fram tills någon kommer och försöker ändra på honom till någonting han inte är."
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lina

När skickas Musse iväg på inridning? :)

2012-04-26 | 22:43:11
http://olinao.blogg.se/
Anonym

God morgon!

Just nu har jag en liten utlottning av ett presentkort från Pinkoholic. Pinkoholic säljer träningskläder med swarovski kristaller men också tillhörande produkter för dig som vill vara snygg på gymmet! Hela deras sortiment är i rosa kulör. Kanske en perfekt present till dig själv eller tidig present till din mor på mors dag?



Vinn ett presentkort till Pinkoholic:

http://iduzi.blogg.se/2012/april/vinn-ett-presentkort-fran-pinkoholic.html



Ställ en fråga i min frågestund:

http://iduzi.blogg.se/2012/april/fragestund.html

2012-04-27 | 11:49:45
http://iduzi.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!