Dagens bravader

Phu! Har varit igång här hela dagen.
Gick upp tidigt och fodrade hästarna, sprayade hovar (med skydd mot lera etc) och tog ut dom i hagen.
Sedan kastade vi oss i bilen för att handla det sista till hästarna innan dom åker iväg.
Det som stod på listan var:
  • Vanlig svart nosgrimma till Musses träns
  • Vanligt två delat bett till Musse
  • Rid benlindor till Musse
  • Hårda ben skydd till Musse
  • Hingst kedja i läder med ögla på till Musse
  • Godis slick till båda hästarna
Kom hem med... :
  • Svart träns till Musse
  • Vanligt två delat bett till Musse
  • Mjuka benskydd till Musse
  • Hingst kedja i läder med ögla till Musse
  • Western grimma till Musse
  • Godis slick i morots smak till båda hästarna
  • Träns till Kheezo
  • Rykt borste till Musse
  • Lind underlägg
  • Ridbyxor till mig
  • T-shirt till mig
  • Sommar ridhandskar till mig
Hmm.. Spårade ur lite med andra ord.
Men nu är vi redo för allt som skall komma iaf!
Förutom ett bett till Kheezo då. Tänkte faktiskt introducera tränset för honom lite lätt nu innan sommarbetet.
Tog fram musses äppel bett igår och visade honom. Först tyckte han det var otäckt tills jag stoppade bettet i min mun och tuggade och sa "mmmm vad gott" då skulle han promt också ha det i munnen. Ha ha goa snutt. Stoppade inte in det helt, han fick smaka lite på det bara. Och idag fick han se när Musse hade sitt träns på sig.
Så när jag satte på honom sitt nya träns (utan bett än så länge) såg han så stolt ut. <3
Musse mannekängar med nya fina grimman och benskydd
..

..

Läckert träns med svart lack på nos och pann band

..

Snyggve undrar vad Kheezo gör för nåt <3

Gosh. Så snyggt träns han fick idag!

Musse pussar lille bror

Och Kheezo pussas tillbaka

...

Tror Musse tyckte Kheezos träns va snyggare än hans... ;)

"Men tro inte att du får det utan en fight" ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Snygga grejor till snygga grabbar :)



Mvh

Sanna

2012-04-19 | 01:50:59




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!