Gårdagens last träning..

Gick hur bra som helst!! Jag gick ut ensam igår och hämtade Kheezo, tog med mig en hink pellets och morötter och gick mot transporten. Han gick väl lite motvilligt med mot transporten efter några studs 15 meter ifrån.. Men sen gickhan på nästan hela vägen fram (saknades ett steg) på tredje försöket! Under 3 minuter var han lastad och klar. Duktiga killen <3
Berömde honom jätte mycket och gav en morot och såg verkligen hur roligt han plötsligt tyckte det var. Backade ut honom, berömde igen en massa för att ta sats och ta en runda till. Gick verkligen super!!
Sedan gick jag och knackade på fönstret och bad mamma komma ut. Gick tillbaka till transporten och ställde mig på rampen för att invänta henne och visa. Då går rackar ungen förbi mig IN I TRANSPORTEN!! Haha.
Jag blir såååå glad! Älskade älskade unge <3<3<3
Här är vi på väg in i transporten. Notera att hinken står längst fram..

Tar upp hinken för att locka fram honom ett till steg.

Wihooo. Någon centimeter kvar bara..

Står kvar någon minut så han får vänja sig och lukta lite..

Och sen backar vi ut

..

Duuuuktig kille! Och så godis på det <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!