Glad påsk..

Hittade denna bild på Musse som togs för några veckor sedan.

Idag var han som en obstinat tonåring. Jag fick inte klappa honom i ansiktet, fick inte klappa på halsen, fick inte ta på honom grimman. Ingenting. Tillslut ställde jag mig bara och höll upp grimman som jag brukar göra på Kheezo, så han får "gå i" den själv. Och det gjorde han efter en liten stund.

Kheezo var mysig som alltid. Jag satt i boxen och sjäng Idas sommarvisa för honom medans musse åt upp frukosten. Gos unge <3 Skönt att när den ena är trotsig är den andra gosig och snäll, och ger mig positiv energi! Det klart att Musse får vara på sånt humör då och då, det hör ju mer till vanligheten att han är helt underbar och gosig så..

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!