Glad tjej!

Är så glad idag. Känns bra att det rullar på och allt är klart inför sommaren och inridningen.
Grunderna sitter, utrustningen är komplett, Kheezo har plats på sommarbete med andra hästar och en 1 åring han kan leka med, jag behöver inte bekymmra mig om trailer, kan last träna innan killarna ska iväg. Jag själv får lite semester, även om jag lika gärna kan vara utan den så kan det vara skönt att få sova ut om man känner för det, åka hem till Stockholm i några dagar, och åker snart till Egypten och bara får vara med min kärlek. Samla på mig lite ny och fräsch energi och få lite färg på kroppen dessutom!
Livet är bra underbart ibland.
P.s Glöm inte att anmäla er i tävligen om ett sprillans nytt dressyr träns. Inte länge kvar nu och vem vill inte ha ett nytt träns så säg? Ni är flera hundra som inte anmält er.. Misstänker att många av er har häst. Jag menar, så jobbigt kan det ju inte vara?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!