godnatt

Har precis kollat klart på "Get him too Greek" med Russel Brand, som jag förövrigt har sett så många gånger. Tycker den är hysterisk rolig!
Ligger nerbäddad i sängen och tänkte bara svara på några kommentarer innan jag somnar.
Fick några väl användbara tips angående Musses "hålla i allt-period" och hur bevara topparna på manen. Det rekomenderas tib-horse pälsglans för man och svans för att minska slitaget och hålla håret välskött och fint. Det märket ska jag definitivt prova!
Och att jag ska försöka spänna grimman ännu mer på Kheezo.. Ska se om det går mer, är väldigt noga med sånt, den sitter ganska tight faktiskt.
Lädergrimma använder jag så klart alltid när hästarna körs eller binds fast. Bytte inte till den eftersom jag inte stänger om honom än.. Men ska nog börja använda läder oavsett om jag stänger eller inte, tror inte den glider av lika lätt som nylon grimman? Tusen tack för hjälpen :)

Godnatt!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!