Grabbarna grus

Inlägget skrevs imorse men kunde inte blogga från mobilen då appen krånglade som vanligt...

"Då har vi börjat åka med killarna!
Det blev lite ändringar i planerna.. Jag lastade först på Musse på den vänstra sidan av transporten, medan Kheezo fick stå kvar i hagen. Allt för att göra det så "normalt" som möjligt för dom.
Sen tog jag på Kheezo på höger sida. Han krånglade lite grann eftersom han aldrig lastats på höger sida, det tog kanske 5 minuter att få på honom. Musse började kraffsa otåligt när Kheezo inte ville gå på, det var som att han sa åt Kheezo att sluta tramsa för då gick han plötsligt på! *fniss*
Sedan stod dom som två tända ljus tillsammans i transporten. Inte ett ljud har vi hört på hela resan, varken någon spark eller lättning från någons sida! (Vilket var det jag var orolig för kunde hända)
Kollade till dom tre gånger under hela resan (1-1,5 timma lång) och vi körde i 50-60 km/h hela vägen.
Den enda som såg en aning nervös ut var Musse. Men dom skötte sig som sagt exeplariskt hela vägen.
Dom älskar ju varandra och är som bröder så jag tror att dom stöttar varandra väldigt bra där bak.
Det var nog faktiskt bäst att köra dom tillsammans istället för en och en då dom troligtvis hade stressat upp sig isf..
Jaja. Vi har fortfarande tur med värdet, det är strålande sol och knappt ett moln på himmelen!
Ha en underbar dag allihopa!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!