Hemska väder!!

Usch vilket väder vi har! Hästarna stod bara och surade hela dagen igår i var sitt hörn, Kheezo såg ut som en slickad bäver!! Båda blev så glada när jag gick ut för att titta till dom så dom fick gå in lite tidigare..
Musse var på ett riktigt piss humör! Jävlades med mig vad jag än skulle göra. Jag skulle kratsa hovarna, då krafsade han med dom och lyfte dom så högt han kunde.
Jag skulle borsta bort leran, då skulle han gå fram och tillbaka, fram och tillbaka.. När jag skulle borsta ansiktet, tror ni att jag fick det? Nej.... Då skulle han tjuv nypas i jackan.. Jäkla häst haha.. Han gillar verkligen inte regn och rusk. Han blir som en annan häst..
Men imorse när jag kom ut var han huuur söt som helst. Skulle stå och pussa på mig och suckade djupt när jag skulle gå iväg från pussarna, så vi pussades lite till! ;)
Bild på Musse från i lördags
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!