Idag är Kheezos 1 års dag!!! <3<3<3

Ja, må han leva!
Ja, må han leva!
Ja, må han leva uti hundrade år!
Javisst ska han leva!
Javisst ska han leva!
Javisst ska han leva uti hundrade år!

Och när han har levat
Och när han har levat
Och när han har levat uti hundrade år!
Ja, då ska han skjutas
Ja, då ska han skjutas
Ja, då ska han skjutas på en skottkärra fram!


ALDRIG!

Ja idag är Kheezos stora dag. Han ska få morot och äppel tårta ikväll och en liten cupcake tänkte jag..
Det är så roligt det här. Jag har aldrig fått vara med så här tidigt.. Min första häst var 1,5 år när jag fick honom.
Men Kheezo var ju bara 8 månader! Det är väldigt litet!! Han var precis avväljd från sin mamma när vi hämtade honom.
Min fina lilla, underbara, älskade UNGE! Kan inte få nog!! Någonsin.
Jag älskar mina hästar mest av allt i hela världen och kommer alltid göra allt för dom. Allt!

Idag är det dags för Kheezos första tränsning tänkte jag. Måste leta upp det där ponny tränset jag råkade köpa fel till Musse när jag precis köpt honom.. Undrar vart jag kan ha lagt det någonstans...
Men innan dess ska det målas tak i mitt rum.. När det är klart så blir det hästar för heeeela slanten. <3
Vad ska ni hitta på idag?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


JennyM

Ja men annars går det ju nästan inte ha ponny hingstar till barn. Alla ponnyhingstar jag träffat på har varit riktiga pärlor :) så kan tänka mig det! :) haha ja han kommer säkert tycka den är rolig snart igen ;) Dino hade en sådan period efter sommarbetet men sedan en dag bestämde han sig för att den var rolig igen ;)

2012-04-15 | 13:41:01
http://jmdressyr.blogg.se/
Carro

Gud vad söt Kheezo är! Har själv en åring, fast hon är mycket grövre än din. Hur hög är han och hur hög ska han ungefär bli? Är nyfiken på hur stoa andra fölungar i samma ålder är :)

2012-04-15 | 20:37:17
http://stallnogelid.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!