Kheezo då & nu

När vi köpte Kheezo var han väl.. ehum. Inte så vacker.. Han var liten, tunn och hade utslag över hela kroppen. Han hade maskar i magen som var 20 cm långa och såg ut som han var 5-6 månader när han i själva verket var 8 månader. Han var som en gammal stankt bernards hund, lugn och visste inte hur man varken sprang eller busade.
Kheezo är en egyptisk arab hingst och har väldigt fina föräldrar. Pappa är world champion och väldigt känd inom arab världen -  Sinans As Pacha.
Men hur han än såg ut så skulle han bara med oss hem. Både jag och min mamma fastnade för honom och hem kom han samma dag som vi var och kikade på honom.

Kheezo 8 månader
9 månader
9 månader
10 månader
10,5 månader
11 månader
11,5 månad
11 månader och 3 veckor ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


nhponny

Guud vad snygg han är! Ta gärna en titt på min kompis två araber här på våran blogg! :)

2012-04-11 | 11:21:56
http://nhponny.blogg.se/
Jenny

Herregud så snygg pålle! :D



På den här bloggen som jag och en kompis driver så har vi börjat med att göra nya bloggutseenden på dom som vill ha det. Gör även animerad header så det blir som ett bildspel. Allt detta för endast en länkning på din blogg, det är det enda som behövs! :)

Är du intresserad? Kommentera isåfall ett inlägg på våran blogg att du är intresserad!

2012-04-11 | 20:36:29
http://diadora.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!