Hööks

Lite mitt i natten bloggning då..
Idag har jag varit med mamma i Lilletrøm och kollat på lite grejer till renoveringen.
Killarna behövde varsitt fleece täcke, så vi åkte förbi Hööks och hittade två likadana i grönt. Dom blev jätte fina i dom! Gjorde ett stopp på felleköpet också och köpte mineral-godis-slick till killarna också. Blev äppel smak den här gången. Och OM dom blev glada för det?
Fick med oss en vatten och ler avvisande kräm som man smetar på benen också, så det fick dom på sin innan jag nattade dom..
Blev en bikini till mig också eftersom jag åker till Egypten snart.. Så ännu en dag och pengar senderade på nödvändigheter.
Kheezo fastnade med grimman i en grej utanför boxen idag.. Som tur är så blev han lugn så fort jag tog tag i honom och sa åt honom att vara lugn. Han litar på mig iaf, det värmer vill jag lova!
Så jag lyckades få loss honom snabbt.
Nu måste jag sova.
Musse slängde sig på sin slick sten på en gång han...

Och vem var det som sa att mina hästar inte avgudar varandra?

Kollade lite undrandes på sitt täcke efter han sett Kheezo i likadant.. hihi

..

..

Kheezo visar stolt upp sitt "leende"
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Vad fina de blev i sina läckra täcken :)

Mvh

Sanna

2012-05-05 | 02:13:31




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!