Update

Nu är allt packat och klart inför imorgon. Har bara lite kvar att göra rent och smörja, men det får bli min morgon syssla till en kopp kaffe.
Har försökt vara så neutral som möjligt i hästarnas närhet. Är ju överlycklig att dom ska få åka imorgon, men vill inte göra dom nervösa i onödan.
Jag tror att djur är ganska bra på att känna på sig om någonting inte är som det brukar..
Är lite orolig och pirrig i magen. Är ju lite av en "höns-matte" jag..
Tänker på transporten dit med Kheezo. Kommer han resa sig i transporten? Kommer han försöka krypa under bommen?
Sedan tänker jag på Musse. Kommer han bli orolig av att stå i stallet själv under tiden vi är borta med Kheezo? Vad kommer han göra? Blir galen på mig själv ibland :/
Egentligen skulle jag ju haft någon som stannade kvar hos Musse under tiden, men nu gick inte det.. Och jag måste ju åka med i transporten utifall att någonting händer, och när vi kommer fram. Kheezo är ju lite av en enmans häst och litar mest på mig..
Aja, nu lämnar jag bloggen för idag. Skriver mer imorgon bitti. Ska försöka updatera så mycket jag kan under dagen också. Datorn får nog följa med?
Fattar inte varför bilden vrider sig, nån som vet???
..
"Le"
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Men du körde dem i samma transport sen väl?

Mvh

Sanna

2012-05-05 | 02:14:49




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!