Kheezo bomb...

Kheezo har varit jätte glad idag. Gick ut till hagen med lite godis och sjöng för honom. Sedan busade vi en stund och myste en massa. Självklart myste jag även med Musse. Men idag är det Kheezos stora dag!
Jag är lite töntig sådär. Även om hästarna inte förstår det, så gör ju jag det!
Mamma knäppte täcket för långt in imorse.. Märkte inte det förrens lite senare så han gick med rumpan bar där ett tag! ;)

...

..

..

..

..

..

Kheezo har upptäckt det skojjiga i pinnar.. Storebror inspirerar ;)

..

Puss mitt hjärta..


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Han börjar ju bli riktigt fin :)



Sanna, Anettes kompis

2012-04-16 | 02:56:49
Anonym

Så fina dina hästar...

2012-04-16 | 10:53:55
Carro

Min lilla trollunge är welsh partbreed, mamman är new forest och pappan welsh partbreed :) Haha, jag hoppas vinterpälsen tänker trilla av snart för hon har varit en fluffig raggboll hela vintern! Är så nyfiken på färgen på hennes sommarpäls, hon ska vara svart men ser mörkbrun ut.

2012-04-16 | 15:31:59
http://stallnogelid.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!