Sadlar till salu

Om någon är intresserad av en dressyr sadel i fint skick så har jag en som inte passar Musse. Säljer den för endast 2000 kronor eftersom den bara tar plats!
17" och vid bom.
Någon som vet varför vissa bilder vrider sig????

Har även en svart Thorowgood med utbytbar bomvidd och 16,5"
Jätte fint skick, men den ligger inte heller bra på Musse eftersom han har rak rygg.
Denna passar en häst med lite manke och ska altå inte ha rak rygg.
2000 kronor

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


hanna

skulle inte tävlingen om tränset avslutas 1 maj? :)

2012-05-03 | 21:50:18
http://lulearyttare.blogg.se/
hanna

haha oj blev lite fel :P missade inlägget längre ner

2012-05-03 | 21:51:27
camilla

åh så dumt la ner det där med länkningarna för folk lura mig jag länka dom så sket dom i mig så blev så less på hela grejen om du förstår? men jag ska tänka på det, kanske kan göra ett undantag när jag smällt dessa länkningarna som var haha..men glömmer lätt för har mycket om dagarna nu så om jag inte sagt något på ett tag påminn mig gärna med en kommentar eller två :) kram väldigt fin blogg du har :)

2012-05-03 | 22:24:21
http://sexzita.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!