Att följa sitt hjärta

Det har varit en lång dag idag. Gick upp tidigt för att ge lillen sin medicin och fodra hästarna i hagen. Sedan bar det iväg till Kheezo!!
Herre guuuud vad han har växt!! Det är helt sjukt faktiskt. Jag har ju inte sett honom på typ två månader men han har ta mig tusan växt minst 15-20 cm sedan dess. Tror han snart växer om Musse..
Jag misstänker att han är ca 140 cm nu. När jag lämnade honom för två månader så var han ca 125 cm.
MEN, han verkar inte tåla gräset där borta, benen är svullna och han har haft sår på både ben och mulen, så han får komma hem istället. Åker och hämtar honom så fort vi bara kan.
Just ja, han har fått så långa öron!!! Ha ha.
När vi kom dit så stod hästarna i skogen, jag ropade "Kheezo, Khezozo" som jag brukar göra (han kommer ALLTID när jag ropar) men han stod bara kvar där inne, så jag fick gå in till honom. Stannade några meter ifrån honom och pratade med honom, då kommer han fram till mig *iih* men så går han iväg nästan på en gång som att han inte kände igen mig :(
Har färgat håret från blont till svart och hade keps på mig, men det borde väl inte spela nån roll, eller?
Först när han fick komma in i boxen och vi fick kela lite så tror jag att han kände igen mig. Men han verkade väldigt lugn och nästan lite låg... Usch. Hatar att inte ha hästarna hemma så jag vet att dom mår bra. Han som alltid är så sprallig och glad bara stod där. Och var jätte huvud skygg???
Nä fy. Hem ska han och det är nu!!
Här kommer lite bilder från dagen iaf:
Svart hårig.. Nästan iaf. Mörkt mörkt brunt.

Titta så hög han har blivit...

...

*Lång ben*
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!