Tennessee walking horse *VARNING FÖR KÄNSLIGA TITTARE*

Jag förstår verkligen inte hur man kan vara så här elak mot djur!! Kalla mig känslosam men jag gråter fan fortfarande efter att ha sett den här videon.
FY FAN FÖR SÅDANA MÄNNISKOR!

Varnar för MYCKET känsliga bilder, men jag tycker att alla ska titta på den här videon och inse att detta är hur verkligheten ser ut!!
Den här Jacie McConell skulle man ju bra gärna vilja möta en mörk natt....

Klackar, kedjor, tyngder och frätande vätskor används bland annat för att få hästen att lyfta sina ben så högt som möjligt, och på så vis få den att tycka att markkontakten är väldigt otrevlig.

Gå in och stödj denna sajt som jobbar med att förhindra att detta sker, in och stötta du med!: http://www.humanesociety.org/issues/tenn_walking_horses/
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Felicia

Så j*vla hemskt :'(

2012-06-19 | 22:39:10
http://konie.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!