Svar på kommentar

Hej Lina, han är främst sällskap till Musse just nu när Kheezo är borta på bete, sedan ska han gå tillsammans med Kheezo och busa när han är tillbaka!
Men fram tills dess ska jag få lite fason på honom, han är lite svår att hålla på med eftersom han inte är särskilt mycket hanterad. Ja han är ju snäll att borsta och leda till och från hagen, men så fort man kräver någonting (som att backa eller gå runt mig nästan som longering) då står han på två ben eller sätter huvudet i backen och försöker dra iväg.
Tror att han kommer bli en kanon ponny när kastreringen läkt och han fått sin utbildning, (han har sån power!) så tanken är att hitta en liten tävlings intresserad ryttare som vill träna (för mig samt tränare) och sedan tävla honom!
Sedan ska mamma köra in honom och jag ska lära honom tricks!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!