Liten kärlek

Han ser inte ut att vara mycket för världen just nu.. Men hans föräldrar är jätte fina så vi hoppas på att han utvecklas till det lilla sockret jag tror att han gör! Främst så tror jag att Musse blir glad. =)
Han försökte gå under bommen hela tiden, och höns mammig som jag är, stod jag i transporten med honom hela vägen.. Även om han inte kunde komma under bommen riktigt så fastnade grimskaftet ovanför huvudet och matte blev orolig. Sedan hade han inte världens bästa balans utan flög runt lite hur som i början innan han hittade balansen. Men han var så duktig så. Tog väl 5-10 sekunder att lasta på honom, uppfödaren höll i rumpan på honom, han väger ju liksom ingenting, och vips så var han på. Chockad blev jag iaf. Hihi.
Stackarn har våt eksem över hela ryggen så jag vågar inte lägga upp någon kropps bild än.. Uppfödaren hade rakat honom FLÄCKVIST, ja ni kan ju tänka er hur han ser ut då ;)
Men vi tog ut veterinären omgående som kikade på det och började behandla. Längtar till mina killar står i sina boxar nu...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Hej igen ! Vad är det för en liten pålle du skaffat som kompis till Musse ? Lycka till med båda !! :)

/Katarina

2012-01-02 | 21:53:58




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!