Såååå

Äntligen! Försökt posta föregående inlägg sedan jag kom hem från Irland, blogg appen har inte fungerat..
Har hunnit vara ute hos Musse en gång till under tiden. Han fick prova western sadel för första gången, stod så fint så i gången min lilla prins.
Nu är alla papper i ordning och veterinären bokad. Så om allt går som det ska så är han hemma innan jul! Ni kan ju gissa om jag är lycklig?
Har gått och väntat i TRE oändligt långa månader på det här. Men nu är det inte långt kvar. Herre Jesus!
Det är absolut det enda jag önskar mig i jul. Att få fira julafton med hjärtat mitt hemma på gården... Snälla håll tummarna för att allt går bra och smidigt den här gången. Det tycker jag att vi förtjänar!
Bilder från senaste visiten:

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Teija

Håller tummarna

2011-12-03 | 23:42:46
Anonym

Så stilig han är med western-sadeln! Hoppas ni har haft en fin jul och Gott Nytt År!



:) Lajos

2011-12-28 | 12:41:19




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!