Sadlad för första gången

Har totalt glömt bort att uppdatera bloggen, åt Musse.. ;)
Ville ju tala om att han nu haft sadel på sig för först gången! Jag tog det ganska lugnt utan att mjäka allt för mycket med honom. Han fick titta och lukta lite på den sedan lyfte jag upp den fast bara brevid honom först. Han gav mig en bara en lite undrande blick, då tog jag tillfället i akt och la den på hans rygg.
Japp, nemas problemas liksom!
Börjar nästan undra om han inte är en vallack iallafall? He he he.
Tyvärr blev det inte en enda liten bild på honom den gången, jag lyckades dock filma en liten snutt på första sadlingen.. Men jag ser ut som f** där så jag tänkte inte lägga upp den här. ;-)
Kram!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sanna

Vilken cooling han är :)

2011-11-19 | 03:28:12
Anonym

Vad duktiga ni är! Brukar titta in här o kolla hur det går for Mussemannen :) Men sadel på ojojoj Stor Grabb ju! Ge honom en julekram fr fd"husse"



Lajos

2011-11-28 | 17:08:12




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!