Blogg problem

Hej!
Jag har haft lite problem med att uppdatera bloggen eftersom jag inte har en dator att göra det ifrån utan en iPad och ett blogg program som inte riktigt har fungerat som det ska.
Har varit ute hos Musse ett par gånger sedan jag senast skrev. Har träns tränat lite mer, varit ute och promenerat och till nästa gång vi åker ut, vilket troligtvis blir imorgon, är det dags för första longeringen! Spännande..
Har testat lite lätt med vanligt grimskaft och då går han självmant i en cirkel runt mig, men vi får se hur det går som sagt.
Fattar mig lite kort eftersom jag inte har så mycket nytt att skriva om honom mer än att allt går bra med hantering och han trivs bra i stallet han står. Helt enkelt, han är en pärla i allt han gör. Går lös i stallet när stall ägaren mockar. Hennes 11 åriga dotter är helt frälst i honom och hanterar honom lite grann när mamma är i närheten. Hon har även en 1,5 årig son som brukar vara med i stallet och kan dra lite i grimskaftet när han står i gången och Musse bara tittar på honom lite nyfiket och det är ingenting mer med det. Man kan liksom inte tro att han är 2,5 min lilla prins. Jag älskar honom så mycket, men nu är det faktiskt snart dags för honom att flytta hem tycker jag! Vill ju kunna göra så mycket mer än jag kan just nu med 2 timmars resväg. ( enkelresa) :(
Här kommer lite bilder från senast. Musse fick en fin reflex grimma att stoltsera med i hagen ;)
Ursäkta de dåliga bilderna förövrigt, dom är tagna med iPaden. Tar med mig digital kameran till nästa gång :)

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Roligt att följa er "resa" :)

Hälsn

Sanna

2011-10-19 | 23:12:53




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!