Svarar på kommentarer

Till Anette:
Ja visst är Musse dyr i drift.. Eller kanske är det matte hans som är.. ha ha ha.
Jag har köpt både pälsglans och spray balsam till honom! Det är redan invigt och står redan i stallet.
Imorgon tar jag med mig allt nytt till honom och tar nya fina bilder och lägger ut här på bloggen. Ska prova hans nya träns, fast utan bett än så länge (glömde mäta vilken storlek sist jag var ute hos honom) det är dö läckert pannband tycker jag!
Jo, pratade med stall ägaren idag och allting hade gått jätte bra med Musse. Han äter som han ska, och det var inga problem med att få in honom från hagen. Hon sa att hon tyckte att det såg ut som att han hade "landat" nu.
Han hade ju vänt rumpan till henne och försökt smita ifrån henne (i boxen) när hon försökte ta på honom grimman. Men nu har han tydligen slutat med det. Skönt att höra! Kram på dig :)
Säger hej till Cissi också som lyckats hitta hit! Vet inte hur man svarar privat ännu..
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sanna

Hej Musses nya matte!

Och grattis till en underbar häst! Han är fullständigt ljuvlig, och trots att jag inte sett honom sedan han var ett år, så är jag fortfarande lika förälskad! Och självklart måste jag gratulera Musse till en härlig matte, du verkar så snäll och kär i honom. Lycka till, ni kommer att få det underbart tillsammans.

Kram från Sanna fd arabhästuppfödare och vän till Anette

Ps. Kommer kika in här i balnd med :)

2011-09-18 | 00:15:38




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!