Lördag 10 september

I lördags var det dags för mig att åka ner till Skåne för att hämta hem lilla Musse. Men efter att fått ett par käppar i hjulen så blev det inte riktigt som vi hade tänkt oss.. Lång historia som vi kan ta någon annan gång!
Det hela slutade iaf med att vi åkte ner för att titta på honom, skriva avtal och betala. Det blev en lång dag, inte bara för mig utan även för min mamma, Musse och uppfödaren..
Jag vill passa på att tacka tusen gånger till Musses underbara uppfödare Anette för att just jag fick bli Musses nya matte! Jag kan inte tänka mig någon annan häst, vi "klickade" liksom med en gång, och jag älskar honom redan.
Här kommer lite bilder från lördagen då vi hälsade på honom:
Här står Musse med sin uppfödare och nosar tittar på stona i hagen
Och så får dom nosa lite på varandra.. Se så snäll han är min lilla plutt
Jag och Musse
På väg hem.. Kär och galen ;-)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anette Johansson

Vad snygg han är när han försöker ställa sej in hos Nustica och Sasha! :) Och så söt när han smakar på dej! :D

2011-09-16 | 22:20:33




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!