Im back

Nu är jag hemma igen efter en vecka i stockholm. Har saknat mina killar sjukt mycket. Sprang ut till stallet det första jag gjorde när jag kom hem. Ut och pussa på kärlekarna. <3
Imorse kom äntligen hovslagarn. Vi har haft jätte problem att få hit en hovslagare. Men nu har dom fått så fina fötter så.
Det har varit underbart väder hela morgonen, soligt och behagligt. Musses hage är glas hal. Eller ja halva hagen ungefär. Men mamma har delat av den så den delen som är hal kommer han inte åt.
Lillens hage är inte så hal, några små fläckar här och där, men ingenting som är någon fara för honom. Hagen är ju dessutom så liten.
Så, vi får se vad vi hittar på idag. Kanske tar med mig killarna på promenad istället. Måste göra en utgång mot åkern först.. Vill inte ut på vägen med den lilla. (är ju enda utgången för tilfället)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!