Underbara vår väder..

Gårdagen spenderades mestadels ute i stallet. Vi hade ju sådant fantastiskt väder här, att jag försökte njuta av den så mycket jag bara kunde. Och tur var väl det. För imorse vaknade jag upp till snöööööööööööö igen!
Jag gjorde en ny utgång på baksidan och tog med mamma och hästarna på en liten promenad ut i solskenet.
Fick med mig en massa bilder på killarna.
Kheezo var så duktig. Vi gick på åkern bakom stallet och fram till vägen, ungefär 10-15 meter ifrån, och han reagerade bara på en utav sju bilar.
Resten av dagen sattes Kheezos nya box dörr dit och lite annat små fix i stallet. Sedan satt jag utanför hagen med en kopp kaffe och myste med hästarna en stund. Dom är så mysiga, för dom kommer fram till mig och står där och tittar, nosar och pussas.
Här står vi nära vägen och Kheezo var så duktig. Ett litet bus språng bara, sen var det bra med det!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!