Cirkus tricks

Redan innan jag köpte Musse så var jag intresserad av "cirkus trick" och det som kallas för "frihets dressyr" och nu har jag äntligen kommit igång med den typen av träning. Började känna lite på att lära Musse att buga, redan ikväll. Och han tyckte det var väldigt spännande..
Imorgon tar vi med oss det vi lärt oss i boxen, ut till hagen. Ska leta upp film kameran och se om jag kan lyckas filma en liten snutt. Dom första två sakerna jag ska lära honom är att buga och gå runt en hink.
Ikväll var både mamma och jag ute och nattade Musse. Efter han fått sin kvälls mat och vi tränat lite satt vi och myste lite med honom i boxen, ungefär som igår. Han fick en ny godis slick också i morots smak och lilleman har fått en likadan fast i äpple! Hoppas han tycker om den lika mucket som Musse. Det tar nog dock ett tag innan han kommer förstå vad det är för nåt. Han har fortfarande jätte problem med att äta morot. Han äter det MÖJLIGVTVIS om den ligger i krubban i små bitar..
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Bra det gick ju gättebra med bugningen o fort lär han sig ...kramiz

2012-01-19 | 10:55:41




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!