Dagens aktivitet och bus

Har varit i stallet och longerat Musse. Vi tränade på övergångar skritt-trav, trav-stopp, trav-skritt, trav-gallop-trav-stopp, skritt-stopp. Ungefär så.
Efteråt lös longerade jag honom lite till i trav och gallop och tränade lite trav-stopp-trav övergångar och lite i gallop.
När vi var färdiga tyckte Musse det var dags att longera matte.. Typ så ja. Han plockade upp longerlinan, gick fram till mig och såg ut som han tänkte "din tur nu"... Och visst måste jag erkänna att han nog har en kul matte som plockade upp andra änden och tog ett par varv.. ;) Ha ha ha.
Fick med mig ett par bilder in!
Lös longering i trav


Och så i gallop


Från trav till skritt


Från trav - stopp


"Din tur nu, Matte"


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!