Even if you where a million miles away... <3

Idag har både jag och mamma varit ute och busat med Musse. Först longerade jag honom. Mamma fotade och filmade lite under tiden. Sedan släppte jag honom en stund utan täcke så han fick springa av sig lite fritt. Han sprang runt och flåsade och blåste upp sig så mycket att grann hästarna fick för sig att dom också skulle leka som Musse.
Nu är jag så trött att jag ska gå och sova någon timma!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maj - en bra träningsblogg

Hur länge har du hållt på med hästar?

2012-01-16 | 07:16:25
http://majjohansson.blogg.se/
Anonym

Longeringen gick ju bra ...snart ska vi tränas honom..med hans äppelbett ...det kan ju passa bra då det är mjukast för hästens mun..

Pussa muse...

2012-01-25 | 10:52:01




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!