Tack

Tack för alla fina namn förslag! Här är de jag fått in än så länge. Fortsätt gärna kommentera eller maila på [email protected] om ni har fler namn förslag eller frågor.
  • Zimme
  • Cash
  • Flux
  • Kahn
  • Alf
  • Kalle
  • Allan
  • Sazze
  • Alkeez
  • Keezen
  • Kråkan
  • Keezo
  • Alladin
Fick en fråga på mailen:
"hej!!! jag har en fråga vad använder du för bett till din häst nu i början o vad gör du med fölet???"


Jag använder ett rosa äppelbett till Musse nu så här i början. Mest för att det ska vara så skönt och bästa möjliga upplevelse för honom under tiden han vänjer sig.
Och med lilla fölet så gör jag inte så mycket med. Försöker göra så mycket vanliga saker som möjligt med honom. Leder honom, lyfter hovar, tar mycket på benen på honom, binder upp honom i boxen och i gången, tar på och av täcke och grimma, borstar, går på upptäcksfärder och pussar så mycket som möjligt på honom. Men sedan står han i ett stall en bit ifrån än så länge så jag hinner ju tyvärr inte vara där så ofta eftersom jag inte har något körkort ännu. Men när han kommer hem blir det lite mer och oftare jag håller på med honom. Annars hjälper hon som vi hyr boxen av, till med att sköta honom och pillar och har sig! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!