Lilla Al Khazeem

Jag la ju ut frågan om vad man ska kalla den lilla för.. Fick tillbaka ett förslag från Katarina som tyckte att han borde kallar för "Zimme". Det tycker jag låter jätte fint!
Fler förslag någon?
Här kommer lite bilder på bebben iaf. Har inte fått hem honom än då gallret mellan boxarna blivit försenade.....
Hälsar på sin stall kompis..

Fööööl svansen! <3

Här busar han med några hinkar..

Här står han uppbunden i gången  för första gången..


På upptäcksfärd i stallet
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Teija

Hmm Kahzeem..

Mina förslag blir då

# Cash

# Flux (eftersom han är fux)

# Khan

2012-01-09 | 21:24:34
Teija

Hmm Kahzeem..

Mina förslag blir då

# Cash

# Flux (eftersom han är fux)

# Khan

2012-01-09 | 21:25:04
Teija

Hmm Kahzeem..

Mina förslag blir då

# Cash

# Flux ( för han är fux)

# Khan

2012-01-09 | 21:27:52
Teiija

Förslag på namn

Cash



Flux ( för att han är fux)



Kahn



Alf



2012-01-09 | 21:35:44




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!