Lille skutt <3

Idag när jag kom ut till hagen hittade jag Musse med en pinne i munnen. Så himla söt han är! Efter en stunds bus var det dags för longering tyckte jag. Vi körde på som vanligt, tränade på övergångar skritt-trav-stopp-trav-skritt-stopp-trav-gallop-trav-stopp ungefär. Sedan tog jag fram en liten gren och ville att han skulle gå över den. Det tog ett par varv innan han gick med på det. Han är jätte rädd om benen.. Men tillslut gick han över från båda hållen, i skritt. Provade en gång i trav när han hade gjort det i skritt några gånger, men det gick han inte riktigt med på. Han tog världens hopp språng fast långt åt sidan.. Så han får bli 100% säker på sin sak i skritt innan vi tar det i trav nästa gång.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!