Mys kväll igår

Igår hade vi mys kväll jag och Musse. Jag tog in honom från hagen, han fick äta sin mat under tiden som jag ryktade honom och flätade man, svans och pannlugg.
Sedan lånade jag hans täcke och la uppe på en upp och ned vänd hink, och satte mig där i någon timma. Tror han tyckte det var mysigt, för han stod och luktade på mig hur länge som helst, ruffade till mitt hår lite då och då och såg allmänt glad ut att jag satt där. Emellanåt lekte han med sin godis slick med körsbärs smak, och imorse när jag gick ut och fodrade var den helt demolerad... Han ska få en med morots smak nästa gång. Han hade ju en, men den fick Feobe (hunden) tag i..
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anette

Hej Lynn...det där låter verkligen typiskt Musse <3

och kanske lika mkt Noblissima...när jag fölvakade på halmbalar utanför boxen (med hästtäcken som täcke) så stod hon och höll mej sällskap över boxdörren hela nätterna...tills Musse föddes.. :-)

Det var alltid nån stallkise som sov under krubban i boxen,även sen Musse fötts...haha!!

Kram från gammelmatte <3

2012-01-17 | 12:55:06




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!