Nu är han äntligen hemma.. Min lilla Kheezo <3

Idag fick mamma och jag ett ryck och tog och lånade grannens trailer för att hämta hem Kheezo. När vi kom fram till stallet så hittade vi Kheezos bästa vän (en 30 årig vallack) på vägen och lillen i mellan rummet mellan hagarna.. Så när jag fått in dom begge in i stallet så packade vi ihop hans grejer lite snabbt och gick ner till vänd plan för att lasta.
Jag tog honom bara i grimmskaftet och han gick rätt på! Tror det tog två sekunder allt som allt.
Väl i transporten var han också jätte duktig. Han gnäggade lite då och då och försökte ställa sig upp en gång men sen var det lugnt hela vägen hem.
Lika duktig var han när jag lastade ut honom ur transporten. Denna gång så backade han ut hela vägen. Förra gången förstod han inte vad backa var riktigt.. Då fick jag vända honom om så han fick gå ut med huvudet först. Men han har fått träna lite i boxen under den här tiden vi haft honom.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!