Trött man kan vara ibland då..

Imorse när jag släppte ut Musse så glömde jag helt bort att jag tagit in vintertäcket i huset för att det skulle vara varmt och gosigt på morgonen. Släppte ut honom i vanlig ordning och kände att det var någonting jag glömt..
Gick ut och tittade till honom en kvart senare och såg att han stod där i täcket han haft i stallet under natten! Ha ha.
Tur att det är varmt det också, och med hals. För idag är det kallt vill jag lova er!
Gubbarna höll på i stallet så jag chansade och bytte täcket ute i hagen. Satte fast honom i grimskaftet innan så klart. Han blev lite rädd när han fick snörena mot benen, eftersom han vägrade att stå helt stilla.. Men efter några panikslagna varv runt mig så lugnade han ner sig och lät mig byta på honom lite snabbt.
Bild från 2009
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!