Väl hemma...

... blev både Musse och Kheezo tok glada. Dom gnäggade på varandra jätte länge. Ni skulle hört Musses vrål!
Han blev så uppspelt att mamma inte fick tag i honom först i hagen. Så jag fick komma till undsättning med en hink havre så var det inga problem.
Väl inne i stallet fick dom inte hälsa på varandra, väntar tills imorgon med det eftersom Musse inte ens kunde äta sin favorit mat till en början utan stod nere i hörnet hela tiden och lyssnade på när lillen åt. Då och då gnäggade dom till varandra, men när jag satte mig inne hos Musse i boxen kunde han komma till ro lite iaf så han kunde äta upp sin mat.
Nu har vi nattat dom och släckt i stallet, imorgon blir en tidig morgon för mig. Måste upp och ordna till det sista till hagarna.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!