Välkomna!

Roligt att fler och fler tycks hitta hit! Vore roligt att få veta vilka ni är.. Är det inbitna häst människor eller bara vanliga djur älskare, eller anhöriga som läser bloggen?
Vid frågor eller funderingar finns jag på [email protected]



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


katarina

Hej igen !! Jag är Anettes vän sen ganska många år och jag har själv haft 6 hästar varav 4 st araber. Min första arabhingst köpte jag -90 och sen föll jag pladask för denna ras !! har haft 2 hingstar till varav en blev kastrerad i min ägo pga luftvägsproblem (annars avelsgodkänd) samt ett sto. Är numera inte hästägare men är medryttare sedan några månader på en arabvalack, kunde inte hålla mig ifrån stallet. :) Jag har även haft företag som sålde arabhästprylar såsom utställningshalter, arabsadlar mm. Lade ner det i samband med min skilsmässa men har en del saker kvar om du är intresserad. Säljer ut de halter jag har kvar billigt nu och har en del skötselprodukter som jag vräker bort tex schampoo, sårvårdsprodukter, tvättprodukter, mm. Maila mig om du är nyfiken :) ha det gott och ja, visst blir "Zimme" fint :D kram

2012-01-09 | 20:58:56
Teija

min kommentar kommer inte med..sista försöket nu annars kickar jag ett mail

# Cash

# Flux (för att han är fux

# Kahn

# Alf

2012-01-09 | 21:40:19
Teija

Namnförslag

Cash

Flux (för att han är fux

Kahn

Alf

2012-01-09 | 21:42:50
Anonym

Jag är alltså vän till Anette och fd arabhäst uppfödare (ägde avelshingsten War ox- e. Alladdin och leasade Shams Farabi Fox DE- e.Ibrahim). Uppfödare till Nefer El Fox och ett gäng andra underbara araber i olika desipliner med tllnamnen -El War och -El Fox. Nefer blev min sista uppfödning innan jag lade ner aveln.

Det är roligt att läsa din blogg och se hur Musse och Kheezo (tror han kommer bli jättesnygg han med) utvecklas. Träffade bara Musse en gång, men jag blev störtkär i honom med en gång. Hade jag fortfarande hållt på med hästar hade jag inte tvekat :)

Hälsn

Sanna

2012-01-31 | 03:43:57




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!