Bilder på mina hjärtan <3

Vilket härligt väder vi har fått idag! Det trodde jag inte när jag vaknade upp till en dimmig och frostig morgon här hemma. Men det tog sig allt.

Igår börjades "projekt nytt rum till Lynn" här hemma och vi har börjat måla om det, tidigare, spy gröna rummet till vitt! Är trött på rumet jag har, ingenting får plats och hur svårt som helst att möblera. Vill ju ha mys faktor i min lilla oas.. Det lär väl ta oss ett par dagar innan det är färdig målat. Är ju lite fnurlig (kan man säga så?) och tar min lilla tid så att säga för att få det perfekt. Klarar inte av att göra någonting halvdant, jag får panik. Medans mamma är det lite mer fart i och kör på liksom. Ha ha.

Jaja, tog lite bilder på hästarna i solskenet, men Musse ville inte vara med på bild idag, så det blev flest på Kheezo.

Tänke visa lite hur han ser ut i kroppen nu när han frisknat till och gått upp i vikt. Det syns kanske inte på bilder, men herre gud vad han växt sen vi hämtade honom! Vet inte om det är möjligt.. Men kan han ha växt 15 cm på höjden på bara två månader? Någon som vet??

Han är iaf såå snygg just nu! Och busig. Han rejsade runt i sin lilla hage och tyckte det var super skönt att få gå utan täcke en stund. Men jag la på honom ett täcke innan jag gick in igen. Nu blir det åter till målandet. Vi hörs!

 

Musse nosar på kameran
Lill skit <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Teija

Båda är jätte fina :)

2012-03-02 | 15:28:52




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!