Grönt är skönt!

Musse fick ju ta Kheezos gröna ull täcke eftersom det var alldeles för stort för honom. Så jag hade lite dåligt samvete för hans skull. Så när vi var i Sverige här om veckan fick vi med oss ett grönt jätte mysigt fleece täcke till Kheezo.
Han har ju en grön grimma så jag tyckte det skulle bli så fint tillsammans och till hans fina fux färg.. Och fint blev det! Även om en skönhet klär i allt. ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Precis det täcket hade jag till en liten shettis unghingst som jag hade som sällskap till Nefer (El Fox)när han var liten :)

2012-04-03 | 01:35:28
Anonym

Och glömde förstås signera :)

Sanna var det :)

2012-04-03 | 01:36:11




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!