Så mycket bus...

När jag tittade ut genom köks fönstret igår morse hade mina små pojkar rivit ner stolparna och tråden mellan hagarna. Så kommer jag ut och ser att tråden ligger helt nere på backen men dom står kvar i varsin hage och tittar på varandra.
Dom busar så mycket med varandra om dagarna.. Står och nafsar på varandra, springer fram och tillbaka, stegrar sig och sparkar bakut. Det tycker dom är jätte roligt, men inte matte som får bygga hage var och varannan dag...
Och imorse när jag kom in i stallet efter fodringen för att ta ut hästarna i hagen stor Musse med öppen boxdörr och två hovar i gången och ser överlycklig ut.. Vet inte om jag missade att vika ner "spaken" (lås mojengen) och han har lyckats öppna den.. Är 99% säker på att jag låste dörren.. Aja, duktig han är iaf. Tror han trivs, för annars hade han gått ut ur stallet då den stod på glänt en bra bit.
Busig
Glömde bort att posta en bild på Kheezos huvus efter trimmningen av skägget. Han blev så mycket finare utan det hängandes och lilla arab huvudet tittade fram lite extra!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!