Im back

Nej men vad söta ni kan vara då. Jag har spenderat 3 veckor i en resväska.. På ett ungefär.
Har varit i Umeå (lång historia, kanske berättar sen), Stockholm, Egypten och sedan tillbaka till Stockholm igen.
Och snart är det dags att åka hem till Norge igen! Ett jäkla farandes, men fått många flyg poäng på köpet, alltid nåt!
Just nu saknar jag mina killar så mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen någonstans!
Har fått uppdateringar om hur det gått med inridningen, och både Musse och Helene har varit jätte duktiga.
Musse är nu sutten på i skritt och trav. Så han kommer att få åka hem nu i dagarna så tar jag över därifrån.

Kheezo har fått åka iväg på ett annat bete där han fått två jämnåriga kompisar att leka med. Ni anar inte hur mycket det lättat mitt hjärta. Dom går tydligen jätte bra ihop och leker så mycket att dom nästan glömmer bort att äta. <3

Nej nu kan jag inte sitta här längre. Tänkte bara uppdatera, ni fortsätter ju besöka och kommentera så det är väl bara på sin plats att ni får veta hur allt gått.

Angående tävlingen är jag helt förbryllad. Har kontaktat 5 stycken, varav INGEN har svarat ännu... Märkligt. Men ska ta tag i det när jag kommer hem, drar en ny vinnare då!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!